طراحی و دکوراسیون داخلی مزون

طراحی و دکوراسیون داخلی مزون

دکوراسیون داخلی مزون

مزون لباس 

مزون ریشه فرانسوی دارد،  مکانی برای ارایه محصولات  در حوزه مد و فشن که به روشی متفاوت از بوتیک و فروشگاه محصولات را ارایه می کند.

امروزه صاحبان مزون به طراحی و دکوراسیون داخلی مزون ها اهمیت ویژه ای میدهند تا تاثیر مثبتی بر روی مشتریان خود بگذارند .

طراحی و دکوراسیون داخلی مزون با توجه به ماهیت بازسازی و نظر کارفرما سعی در حفظ کلیت فضای موجود و بهینه سازی مناسب فضا ها را دارد.

دکوراسیون داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت زیادی دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد.

در طراحی مزون لباس علاوه بر داشتن استانداردهای عمومی باید به چیدمان و  دکوراسیون داخلی آن توجه کنیم.

فضای مناسب مزون از مواردی است که بر میزان کیفیت محصول و کمیت مشتریان تاثیر میگذارد.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی فضاهای مختلف، نقش مهمی را در ساختار معماری بنا دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح  کارکرد های مختلفی را میپذیرد و باعث میشود مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا داشته باشد.

استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف ازویژگی هایی هستند که میتوانند قسمتی از مشکلات را حل کند.

دکوراسیون داخلی مزون لباس جزء مکان هایی بحساب می آید که باید در طراحی داخلی آن چند عرصه را به صورت تلفیقی در آن جای دهیم.

نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد.

در طراحی ودکوراسیون داخلی مزون باید از رنگ ، متریال ، نورپردازی و همچنین مبلمان مناسب استفاده کنیم تا بتوانیم مدل های موجور را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهیم ،بهتر است که خیلی پر کار و شلوغ کار نکنیم .

چه رنگی برای دیوار ها انتخاب کنیم؟


در صورتی که قصد طراحی مزون برای لباس عروس را دارید باید به این نکته توجه کنید که برای اینکه لباس های سفید شما بهترین ظاهر را در چشم مشتریان داشته باشد باید از دیوار های تیره استفاده کرد که البته استفاده از رنگ تیره فقط برای مکان های بزرگ پیشنهاد میگردد چون رنگ تیره باعث میشود فضا کوچکتر به نظر برسد و رنگ تیره نشانه شکوه و جلال و یکی از رنگ های کلاسیک میباشد.
طراحی مزون
mezonaros-1 (1)
طراحی مزون لباس عروس
دیوار مزون

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *