هتل باغ مشیر الممالک

هتل باغ مشیر الممالک

هتل باغ مشیر الممالک اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات کاملا سنتی و در عین حال مجهز به کلیه امکانات رفاهی در محل باغ قدیمی مشیر الممالک متعلق به دوره قاجاریه به وسعت ۱۳۰۰۰متر مربع قراردارد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد یک باغ قدیمی دوره قاجار است که همین امر ویژگی بارز آن محسوب می شود چرا که گویی میهمانان هتل برای مدتی می توانند در زمان گذشته اقامت کنند. باغ ، جوی های آب روان ، حوض ها و فواره های هتل از جذابیت های آن محسوب می شود.

دو طوطی آفریقای به رنگ های قرمز و آبی و دو مرد یکی بسیار قوی جثه و دیگری با قامتی کوتاه در لباس های قدیمی با دستار و کلاه و.. از کاراکترهای ثابت هتل می باشند که در بدو ورود توجه میهمانان را به خود جلب می کنند. در میان باغ نیز فروشگاه کوچکی از صنایع دستی واقع است.

اتاق های هتل که در ساختمان هایی با معماری خاص کویر در دو سوی باغ قرار دارند و لابی هتل آرام و پاکیزه هستند و این هتل را به محیط خوبی برای استراحت و آرامش تبدیل کرده اند. مسیرهایی که از میان باغ می گذرند و محدوده پارکینگ را به محوطه اتاق ها متصل میکنند طوری با درخت ها احاطه شده اند که عبور از آنها تجربه عبور از تونلی از برگها را فراهم می سازد .

باغ-مشیر-الممالک

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *