قوانین و مقررات سایت

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های معمار کده منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. 
  • کاربران هنگام سفارشدوره ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و اطلاع رسانی به موقع می گردد.
  • معمار سبز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.معمار سبز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت معمار سبز ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط معمار سبز جزئی از اموال معمار سبز محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار معمارسبز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موسسه نخل سبز محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط معمار سبز  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار معمار سبز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت معمارسبز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای معمار کده نخل سبز محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات معمار سبز ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.- معمار سبز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید و ثبت نام دوره ها اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند پر شدن ظرفیت بدون اطلاع قبلی، برای معمار سبزمحفوظ است.- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت معمار سبز، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای معمار سبز محفوظ است. معمار سبز در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت معمار سبز می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

    ضمانت برگشت وجه

  • در صورتی که از کلاس ها و دوره های کلاس راضی نبودید میتوانید پس از جلسه اول تمامی وجه واریز شده خود را به صورت کامل استرداد کنید.
  • در صورتی که تمایل به شرکت در دوره مورد نظر را نداشتید پس از نهایتا یک جلسه تمامی وجه شما استرداد می گردد.

          ظرفیت کلاس ها 

 

برای تمامی دوره های عمومی حداکثر افراد ثبت نام شده ۸ نفر می باشد ولی در کل دوره ها سعی در گنجاندن ۶ الی ۷ نفر در هر دوره می شود.

          محل برگزاری دوره ها 

تمامی دوره ها در مکان نخل سبز واقع در تهران خیابان شهید بهشتی خیابان قائم مقام فرهانی روبه روی بیمارستان تهران کلینیک کوچه ششم پلاک ۲۹ طبقه اول معماری و معمارکده نخل سبز برگزار می گردد ؛ در صورتی که بنا به دلایلی دوره ایی را خارج از این ساختمان بخواهیم برگزار نماییم حتما قبل از ثبت نام با هنرجویان هماهنگ می گردد.