هتل های بزرگ جهان

هتل Brondo

این هتل شیک و لوکس در مرکز شهر جذاب پالما مرکزی واقع شده و تنها ۴ دقیقه پیاده از کلیسای جامع و ۱۵ دقیقه پیاده روی از ساحل و  فرودگاه پالما تنها ۱۲ دقیقه دورتر است. معماری هتل ترکیبی از معماری سنتی مایورکا با مدرن بوهمی.

این هتل شامل ۳ ساختمان است که سوئیت های آن دارای تهویه مطبوع است  در معماری هتل Brondo با تزیین مضمون، دارای کف چوبی و بسیاری از نور طبیعی است. هر یک از آن ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون ماهوارهای تخت و تلویزیون و حمام با سشوار و لوازم آرایش است. سوئیت ها و اتاق های حق بیمه دارای تراس خصوصی هستند.

این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با تراس پشت بام و کلاس هایی با مربی شخصی است. برای اینکه اقامت شما یک دلپذیر باشد، شما نیز یک آرایشگر، یک سرویس بچه نگهدار و فعالیت های کودکان و فعالیت های کودکانه تحت نظارت دارید.

در طول اقامت خود می توانید قبل از رفتن به شام ​​در رستوران یک نوشیدنی در سالن آرام هتل داشته باشید. همچنین صبحانه روزانه مهمانان می باشد

کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته می توانند اطلاعاتی در مورد آنچه را در مالورکا می بینند ارائه دهند. آنها همچنین می توانند در تهیه یک میز در رستوران، بلیط برای نمایش زنده و سایر رویدادها کمک کنند.

معماری هتل بروندو ایده آل برای آن دسته از مهمانانی است که مایل به کاوش در پالما د مایورکا و محیط اطراف خود هستند، زیرا محل خوبی در کنار بسیاری از مکان های شناخته شده و اماکن خرید و رستوران ها است.

هتل Baiyoke Sky Hotel

هتل Baiyoke Sky Hotel بلندترین هتل در تایلند است و ارتفاع آن را با یک تراس چرخان که از مهمانان می تواند از منظره ای از بانکوک لذت ببرید، ارتقا می دهد. این هتل دارای یک سرویس Wi-Fi رایگان است فقط چند دقیقه از برج Baiyoke Tower II فاصله دارد.

این هتل لوکس ۴ ستاره دارای  انواع امکانات بالا، از جمله تراس پشت بام و استخر شنا ،پارکینگ رایگان خصوصی می باشد. . علاوه بر این، دارای یک سالن ورزشی با سونا، ماشین های قلب زایی و استخر شنا است.

Baiyoke Sky Hotel دارای ۶۵۸ اتاق تهویه مطبوع است  همه آنها حمام خود را دارند که شامل دمپایی، دوش و حمام می شود.

خدمات هتل انتخاب بسیار عالی برای ناهار یا شام، از جمله تخصص غذاهای بر اساس غذاهای دریایی و بین المللی عمل کرده در بانکوک آسمان، و یا غذاهای تایلندی بر اساس غذاهای دریایی غذاهای دریایی پخته شده در غذای تایلندی.

آسمان هتل Baiyoke در فاصله پیاده روی از رستوران ها و مغازه ها و همچنین Pratunam بازار و پلاتین بازار مد است. علاوه بر این، شما می توانید پیاده روی به سیام مرکز، CentralWorld و بزرگ C.

هتل Nasa vegas

طراحی و معماری هتل ناسا وگاس، (واقع در بانکوک) همانند یک نمونه کوچک شده از مجلس ملی تایلند است . این هتل دارای ۳ ستاره با اتاق های تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم است و پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس ذخیره سازی محفوظ است. همچنین یک ایستگاه تور، اتاق جلسه و خدمات اتاق وجود دارد. داخل اتاقهای هتل  مینیبار، کانالهای کابلی / ماهوارهای و یخچال و همچنین تمام امکانات لازم برای اطمینان از اقامت دلپذیر ارائه می دهد.

در میان گزینه های رستوران موجود در استخر شما یک رستوران پیدا می کنید که محل ایده آل برای لذت بردن از غذا خوب است.

فرودگاه سوورنابومی در ۲۵ دقیقه از هتل ناسا وگاس است. این هتل تنها ۲۰ دقیقه پیادهروی از ایستگاه قطار Khlong Tan است که ارتباط خوبی با بقیه بانکوک و محیط اطراف دارد.

هتل Rambuttri ullage Inn

این هتل  واقع شده در مرکز شهر، دسترسی آسان به مناطق توریستی، خرید و تفریحی اصلی بانکوک دارد. همچنین دارای استخر بیرونی است.

ساخت هتل به گونه ای است که مهمانان می توانند روی تراس از خورشید لذت ببرند یا اگر بخواهند، دربار نوشیدنی داشته باشند. کارکنان پذیرش در اختیار شما هستند بدون وقفه و می تواند به شما در رزرو بلیط و تورهای راهنمای شما کمک کند.

در طراحی هتل  تمام اتاق ها دارای تهویه مطبوع و یخچال، کانال های کابلی ، ماهواره ای و لپ تاپ هستند.

رستوران، که غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو میکند، یک انتخاب عالی برای کسانی است که میخواهند در محوطه ای محاصره شده با محیط مدرن بخوابند. مهمان همچنین می توانید از بسیاری از بارها و کافه ها در نزدیکی بازدید کنید.

جاذبه های بانکوک، از قبیل Wat Chana Song Khram و Road Khaosan، به راحتی قابل دسترسی  است. علاوه بر این، میتوانید به راه رفتن به بنای دموکراسی، دانشگاه Thammasat و سانام لوانگ دسترسی داشته باشید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *