آموزش نرم افزار کاربردی تری دی مکس

آموزش نرم افزار کاربردی تری دی مکس

نرم افزار تری دی مکس از قدیمی ترین نرم افزار های سه بعدی سازی که در سه بخش مادلینگ ، رندرینگ و انیمیشن به کاربران خود خدمات ارائه می دهد در ابتدا این نرم افزار به منظور بازی سازی و انیمیشن به بازار ارائه گردیدو در واقع برای مصرف صنف خاصی ارائه نشد اما پس از گذشت مدتی از زمان تولید تر ی دی مکس توسط گروه یوست این نرم افزار مورد پسند تمام صنعت ها قرار گرفت تا آنجا که امروزه با وجود نرم افزار های سه بعدی سازی برای هر رشته باز همچنان تر ی دی مکس جای خود را حفظ کرده و در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین دلایل یادگیری نرم افزار تری دی مکس به عنوان ضروری ترین نرم افزار حوزه معماری نسبت به مابقی نرم افزار ها:

۱-نرم افزار تری دی مکس دارای ابزار های متنوع جهت مدلینگ و رندرینگ می باشد:

اکثر طراحان برای ارائه طرح های خود نیاز به ابزاری دارند تا بتوانند با بالاترین کیفیت طرح را ارائه دهند، در بین این برنامه ها نرم افزار تری دی مکس بسیار مناسب است و با وجود طیف وسیعی از ابزار ها و امکاناتی که به کاربر می دهد کمک می کند تا طرح خود را به نتیجه برسانند.

۲-رندر های نرم افزار تری دی مکس مورد تایید کارفرمایان در بازار حرفه ای طراحیست :

در بازار معماری و شهرسازی رقابت تنگا تنگی بین طراحان وجود دارد از این بابت که کارفرمایان ترجیح می دهند به نسبت هزینه، کار را به دست کسی بدهند که بتواند رندر رئالتری ارائه دهد. و از آنجا که نرم افزار تری دی مکس در ارائه رندر رئال و با کیفیت با کمک وی ری توانمند است و به خوبی از پس این کار بر می آید، مخاطبان بیشتری نیز دارد.

۳- نرم افزار تری دی مکس نرم افزاری سود آور است:

اگر هنوز نمی دانید کدام نرم افزار را بیاموزید! و اگر می خواهید قبل از هر چیز آینده نگری کنید و به دنبال کسب در آمد از مهارتی که می آموزید هستید  نرم افزار تری دی مکس گزینه خوبی خواهد بود. نرم افزار تری دی مکس در بازار حرفه ای طراحی چه معماری و شهرسازی و زمینه های دیگر مانند انیمیشن، باز سازی و … سالیان سال است که جایگاه معتبری دارد و تمام کسانی که قصد یادگیری این نرم افزار را کردند و امروز با آن توانستند شغل مستقل خود را داشته باشند از یادگیری این نرم افزار پشیمان نشدند.

۴-بالا بردن سرعت در روند ایجاد یک پروژه :

زمانی که یک معمار پروژه را برای طراحی تحویل می گیرد بعد از  کامل کردن کانسپت در ذهن و پیاده کردن آن در  سطح فاز یک، نیاز دارد تا طرح را به مرحله تولید یعنی شبیه سازی طرح سه بعدی نزدیک نماید در این میان تر ی دی مکس به کمک طراح خواهد آمد تا با رعایت استاندارد های طراحی شامل حفظ تناسبات و زیبایی شناسی  طرح را مرحله به مرحله کاملتر کند و نرم افزار تری دی مکس تبدیل به ابزاری در دستان معمار و … می شود تا به او کمک نماید آنچه در ذهنش نقش می بندد را پیاده سازی نماید.

۳d maxدر معماری

در اغلب اوقات، کاربران در ابتدای راه و قبل از ورود به بازار طراحی با نرم افزار، از روند و تقدم و تاخر آموزشی اطلاعی ندارند و با سوال های زیادی رو به رو می شوند در این مقاله سعی داریم چراغ راهی باشیم برای تمام کسانی که با شور و اشتیاق به دنبال رشد و یادگیری هستند.

برای شروع یادگیری تری د ی مکس به پیش نیاز احتیاجی ندارید و هر کس بدون کوچکترین اطلاعاتی از نرم افزار قادر است با تری دی مکس کار کند در حوزه معماری بعضی ها تصور می کنند حتما باید نرم افزار اتوکد را فرا بگیرند و بعد تر ی دی مکس را شروع نمایند اما با وجود ارتباط تعاملی بین دو نرم افزار، اتوکد مقدمه تری دی مکس نیست و برای شروع، یادگیری اتوکد ضرورت ندارد این بدین معناست که افراد با تخصص های گوناگون می توانند اقدام به یادگیری تر ی دی مکس نمایند.


اهمیت نرم افزار تری دی مکس :

null

اهمیت آموزش تری دی مکس دربازی سازی

تری دی مکس بهترین نرم افزار بازی سازی و ساخت بازی در جهان به شمار می آید که از دیر باز در حوزه بازی های رایانه ای دارای سابقه بوده و غالبا بازی های ساخته شده به کمک نرم افزار تری دی مکس مورد اقبال همگان قرار گرفته شده .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درتبلیغات

هنرمندان گرافیست و افرادی که در صنعت تبلیغات فعالیت می کنند ، به کمک نرم افزار تری دی مکس از صرف زمان های بسیار برای ساخت دکور ، ماکت و تصویر برداری های طاقت فرسا از سوژه های مورد نظر  برای آثار خویش معاف خواهند شدو تمام ایده های خود را در محیط یک نرم افزار سه بعدی عینیت میبخشندو بدون صرف انرژی و هزینه های گزاف , به راحتی به کمک تری دی مکس تفکرات خود را تصویر می کنند .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درپویانمایی

تری دی مکس در زمینه پویانمایی ، جزو نرم افزار های پر کاربرد و کلیدی به شمار می آید که حجم وسیعی از تولیدات پویانمایی را به خود اختصاص داده است .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درمعماری

طراحان و معماران داخلی از نرم افزار تری دی مکس جهت دیدن پایان کار ، قبل از اجرا استفاده می کنند . تری دی مکس در واقع کاربردی ترین نرم افزار در رشته های معماری داخلی ، دکوراسیون داخلی ، طراحی نما ، طراحی کابینت و … می باشد .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درمدل سازی

ما در تری دی مکس تکنیک های متنوع مادلینگ را در اختیار داریم که بر حسب هندسه ی شی مورد نظر و سهولت ، سرعت و دقت مورد نیاز مدل سازی ، متد های مختلفی را میتوانیم انتخاب نماییم .درواقع تری دی مکس ، معجزه قرن تکنولوژی است ، رسیدن به فراترین فصل خلاقیت ,ممکن کردن ناممکن ها ، نشان دادن و به تصویر کشیدن آنچه که در عرصه طراحی بسیار سخت و دست نایافتنی بود.
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درنورپردازی

تری دی استودیو مکس به واقع یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های سه بعدی در زمینه نورپردازی است .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درسینما

از جمله زمینه هایی که تری دی مکس در آن حضور پررنگ و کلیدی را داراست ,زمینه جلوه های ویژه سینمایی می باشد که از دیر باز در فیلم های سینمایی مختلفی به عنوان نرم افزار اصلی جهت خلق جلوه های ویژه بصری مورد استفاده می باشد .
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درطراحی صنعتی وطراحی اتوموبیل

استفاده از نرم افزار های سه بعدی در صنایع مختلف صنعتی و به خصوص قطعه سازی و صنعت خودرو سازی به حدی عمیق و ریشه دار است که عدم تسلط طراحان یا دانشجویان این زمینه بر روی این نرم افزار ها و ابزار های کلیدی به معنی نداشتن سواد کامل در زمینه طراحی صنعتی تلقی می گردد و به عبارتی :تری دی مکس در طراحی صنعتی ، نقش یک بال از دو بال یک پرنده را برای طراحان و هنرمندان این عرصه بازی می کند.
null

اهمیت آموزش تری دی مکس درمتریال دهی

در این مرحله با ساخت متریال های متفاوت با خواص مختلف و تکستچرهای متفاوت به هرچه طبیعی تر شدن و واقعی تر شدن صحنه کمک می شود.

با ثبت نام از طریق وبسایت بیش از ۱۰ % تخفیف بگیرید