ویلای پیش ساخته

ویلا پیش ساخته چیست؟
ویلا پیش ساخته چه در سطح جهان و چه در کشور خودمان توانسته طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کند و هر روز نیز به تعداد این طرفداران اضافه می‌شود. ویلای پیش ساخته عمدتاً از سازه های سبک یا سازه LSF ساخته می‌شود و مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه بیش‌تر در مورد چیستیِ ویلا پیش ساخته و موارد مربوط به آن توضیح داده خواهد شد، فقط پیش از این کار بهتر است به این نکته اشاره شود که ویلا پیش ساخته همچون یک ویلای معمولی از راهرو، بالکن، حمام، دستشویی و موارد این قبیل برخوردار است و هیچ گونه کمبود و نقصی ندارد. هم‌چنین امکان اضافه کردن موارد لوکس مانند سونا نیز به آن وجود دارد.

ویلای پیش ساخته چوبی
برخی از مشتریان به دنبال کانکس ویلایی پیش ساخته چوبی می باشند. این نوع ویلاها با استفاده از قطعات چوب و در محل ساخته می شود. هر چند در این ویلاهای پیش ساخته قسمت های مربوط به سرویس بهداشتی و آشپزخانه بایستی از ملزومات ضد آب استفاده شود تا دچار فرسودگی نشود.


ویلای چوبی (معمارکده )
کانکس چوبی
نخل سبز
کانکس

ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل سازه ای مسکونی بوده که با استفاده از تایل های ساندویچ پانل ساخته می شود. دلیل استفاده از این نوع مصالح بکار رفتن فوم پلی یورتان بصورت تزریق درون جداره های این پنل ها می باشد.

در چنین حالتی دیواره ها و سقف مقاومت بسیار بالایی در برابر تبادل حرارتی پیدا کرده و سازه کاملا عملکردی مشابه بدنه یخچال خواهد داشت. مورد استفاده ویلاهای پیش ساخته با این سبک در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم بوده که اتلاف انرژی زیادی از طریق دیواره ها و سقف صورت می گیرد.

با استفاده از این روش اتلاف انرژی به حداقل رسیده و در مناطق سخت اقلیم به راحتی و با صرف کمترین توان انرژی می توان محیط داخلی را به دمای استاندارد رسانیده و در همان حالت نگاه داشت.

کانکس پیش ساخته
ویلای پیش ساخته
کانکس آماده
معمارکده