طراحی ساختمان به شکل بلوکی نامنظم در سئول

پله‌ها حول این برج بتنی چندکاره را فرا گرفته است. ساختمانی که در یکی از مناطق شلوغ سئول با نام Gangnam (گانگنام) قرار دارد. ساختمان بتنی از قسمت استیجاری طبقه همکف مستقل است .

حاصل طراحی Sae Min Oh و اعضای شرکتش، Bang by Min، به عنوان خیابان سه‌بعدی، ساختمانی شگفت‌انگیز است که اطراف آن، یک سری پیش‌آمدگی و فضای طاقچه مانند دیده می‌شود؛ این نواحی، تراس‌هایی مشرف به مناظر بیرون و مکان‌هایی برای نشستن در هوای آزاد خلق کرده‌اندساختمان رو به یک خیابان شلوغ است؛ خیابانی که مرکز خرید اصلی پایتخت کره جنوبی می‌باشد.

این بنای شش طبقه، میزبان چندین اداره، فروشگاه و کافه خواهد بود.این خیابان که یکی از مناطق شهری Gangnam است؛ به عنوان یک منطقه مسکونی نسبتاً راکد باقی خواهد ماند.
ساختمان نیاز ندارد که به حساسیت‌های محیط پیرامونش پاسخ دهد اما خودش را به عنوان یک چشم‌انداز ناآشنا مستقر می‌کند تا جانی نو به خیابان ببخشدساختمان، ترکیبی از بتن و سطوح پولادی ضد زنگ و یک قسمت شیشه‌ای در بالا را به نمایش می‌گذارد.
طرح پله‌های بیرونی کمک می‌کنند تا ساختمان به عنوان ادامه عمودی خیابان عمل کند و نیمکت‌های بتنی در طول آن، نقشه ایستگاه را ایفا می‌کنند.

بازسازی نمای عمودی و برنامه‌های متنوعی که خیابان را اشغال کرده، تلاشی در جهت خلق یک خیابان سه‌بعدی است که به فرهنگ در مقیاس‌های کوچک، جانی نو می‌دهد.
اگر گسترش عمودی خیابان، قادر به خلق یک اثر همکاری متقابل باشد؛ آن گاه، زمینه ای برای واکنش های زنجیره‌ای و خود همزیستی را فراهم می‌کندطرح تمایل دارد بازدیدکننده‌ها و مشتری‌ها را به داخل مجموعه جذب کند؛ مجموعه‌ای که پلانی انعطاف‌پذیر دارد. انعطاف‌پذیری طرح ساختمان باعث ایجاد این پتانسیل شده که فضاهای ساختمان را راحت اجاره داد.

آسانسورها، راه‌پله‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز به‌گونه‌ای قرار گرفته‌اند که پتانسیل اجاره این فضا ۸۷۵ مترمربعی را به حداکثر رسانده استپنجره‌های کوچک دایره‌ای و مربعی در دو طرف ساختمان قرار دارند؛ در حالی که نمای ساختمان از طریق دیوارهای شیشه‌ای بزرگ، به مناظر شهر می‌نگرد.این پروژه، برنده جایزه معماری سئول شد.