دوره آموزش revit mep

دوره آموزش revit mep

revit mep چیست ؟

این نرم افزار فرایند تصمیم گیری را به نحو بسیار چشمگیری ساده نموده و سبب هماهنگی بهتر بین مهندسین مکانیک، معمار، برق و تاسیسات می شود و اشتباهاتی که در حین کار بین تیمهای مهندسی پیش می آید را با ارائه جداولی که می توان پارامترهای مورد نظر را با توجه به نیاز انتخاب کرده ارائه نموده و  در این جداول که دارای اهمیت خاصی می باشد بیاوریم.

Revit MEP توسط متخصصان در بسیاری از صنایع استفاده می شود برای کمک به کاهش ریسک، توسعه طرح های با کیفیت بهتر، و بهبود ارائه پروژه. به عنوان مثال،یک شرکت تولیدی HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) ممکن است از رویت MEP، برای توسعه ی مدل BIM برای مشتریان مهندسی، که نه تنها موجب صرفه جویی در زمان  ساخت یک قطعه از تجهیزات می شود، بلکه به آنها  کمک می کند تا یک محصول حرفه ای ارائه بدهند. در مورد یک شرکت معماری، Revit MEP ممکن است برای سرعت بخشیدن به  طراحی و ساخت یک بیمارستان نظامی استفاده بشود؛ پیاده سازی  BIM اجازه می دهد تا هر کس که در این پروژه سهم دارد کشف کند، تجسم کند، و نتایج انتخاب های طراحی از مراحل اولیه پروژه را درک کند. در نهایت، Revit MEP برای ساده کردن و موثر کردن فرایند طراحی مهندسی با استفاده از یک مدل واحد به منظور افزایش ارتباط اهداف طراحی قبل از شروع ساخت,استفاده می شود.

مزایای استفاده از رویت مپ چیست؟

افرادی که در حال حاضر در زمینه مهندسی مکانیک ، برق و یا لوله کشی مشغول به کار هستند ، مزایای زیادی از استفاده از Revit MEP را می یابند .

گردش کار BIM ارائه شده توسط Revit MEP نه تنها به حداکثر رساندن بهره وری بلکه به ساده سازی کارهای طراحی و مستند سازی نیز کمک می کند ؛ به پروژه ها از طراحی تا انتها کار سرعت می بخشد و شما می توانید به راحتی پروژه های خود را با استفاده از یک شاخه رویت ، که رویت مپ می باشد انجام دهید ، در حالی که خودکار در سراسر مدل خود را با یک تغییر طراحی واحد به روز رسانی می کند .

Autodesk Revit MEP ابزارهای بسیار و ویژگی های دیگری را ارائه می دهد که می تواند بهره وری را افزایش دهد ، از جمله آنالیز عملکرد ساختمان، ادغام Autodesk 360 ، مستندات ساخت وساز ، محاسبات جریان و فشار ، گزارش اتلاف فشار ، قطعات پارامتریک ، و خیلی چیزهای دیگر که می توان در طی پروژه انجام داد .

شروع دوره رویت مپ در آموزشگاه نخل سبز با سر فصل های زیر ارایه خواهد شد :